مصوبات مهم هیات دولت برای حذف سخت‌گیری‌های صدور مجوز‌های کسب و کار ناتو از زلنسکی خواست در اجلاس امسال به فکر عضویت نباشد درخواست صلیب سرخ برای آتش بس فوری در غزه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با چه مدارکی می‌توان رای داد؟ کاخ سفید می‌گوید که حمله رفح عبور از خط قرمز بایدن نبوده است! وزیر کار: موضوع کالابرگ الکترونیک نیازمند برخی مجوزهاست معاون حقوقی رئیس جمهور شهید: اعضای شورای سران می‌توانند در انتخابات نامزد شوند سلاجقه: تعداد زیادی از سد‌های کشور سرریز شده‌اند باقری‌کنی: تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها هیچ‌گاه قطع نشده است مراسم ترحیم مادر سید حسن نصرالله از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد واکنش محمد مخبر به احتمال ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم طالبان ۶۰ هزار تُن نفت دریای آمو را به مبلغ ۳۳ میلیون دلار فروختند خزعلی: بدون رئیس‌جمهور خیلی سخت است، اما مصمم ادامه می‌دهیم سی‌ان‌ان آمریکا را رسوا کرد | کشتار رفح با بمب‌های آمریکایی صورت گرفت اوجی: ۲۳ پروژه کلان در کشور آماده بهره‌برداری است رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست گفت‌وگوی تلفنی علی باقری با وزیر خارجه کویت دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید سردار موسوی + فیلم
سرخط خبرها

ادعای تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس صحت دارد؟+ توضیحات وزارت صمت

  • کد خبر: ۱۶۰۷۱۱
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
ادعای تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس صحت دارد؟+ توضیحات وزارت صمت
نماینده تبریز در مجلس مدعی شده که در جریان منتفی‌شدن استیضاح قبلی فاطمی‌امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیئت رئیسه باید ارتباط این مسئله با موضوع استیضاح را مشخص کند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد علیرضابیگی در گفت‌وگویی با ایلنا، درباره این‌که پس از سخنان رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر درخصوص همدلی قوا عده‌ای، این سخنان را مبنای از دستور خارج کردن استیضاح وزیر صمت قرار داده و عده‌ای دیگر مطرح می‌کنند سخنان رهبری به معنای عدم ایفای نقش نظارتی و قانونی نمایندگان نیست، گفت: من خودم به شخصه معتقدم آن‌چه‌که رهبری فرمودند تعارضی با وظیفه نظارتی مجلس ندارد و بنا بر تعطیل شدن وظیفه نظارتی نخواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کما اینکه موضوعات مطرح شده در استیضاح گذشته آقای فاطمی‌امین همچنان پا برجاست و بی‌عدالتی که در حق مردم صورت می‌گیرد و کاستی‌های بسیاری که در ابعاد مختلف وجود دارد زندگی مردم را متاثر کرده است و مردم انتظار دارند مجلس در این خصوص ورود پیدا کند.  

علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.

وی با طرح این ادعا که این خودرو‌ها در استیضاح گذشته داده شده است، ادامه داد: تکلیف آن ۷۰ خودرو شاسی بلندی که در اختیار مجلس قرار گرفت و ارتباطش با منتفی شدن استیضاح باید مشخص شود، انتظار این است که هیات رئیسه در این خصوص ورود پیدا کند و موضوع ۷۰ دستگاه را به صورت نقد مشخص کنند که چه بوده است؟

به گزارش شهرآرانیوز، اما وزارت صمت ادعایی مبنی بر اینکه در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی «فاطمی امین» ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است را قویا تکذیب کرد.

وزارت صمت تاکید کرد: این ادعا کاملا کذب است و این وزارتخانه پیگیری حقوقی این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->